onsdag 7. oktober 2009

Første blogg fra min iMacX)

Dette er første bloggen som jeg skriver på iMacen min (som jeg kjøpte om mandag:3)
Tja...har ikke skjedd så mye i det siste. Har kjøpt en iMac (som dere sikkert veit nåX)) og har vært på skolen og jobben. Skulle egentlig skrive en blogg i går etter at jeg hadde vært på Down Town med typen min, men det skjedde ikke siden han ble med meg hjem for å hjelpe meg med no på iMacen og da glemte jeg å blogge etter at han hadde dratt...så da får jeg skrive litt i dag:3 (ikke at jeg vet heeelt hva jeg skal skrive men..) kan jo si at i november så skal meg og tre andre dra på New Moon premieren i Oslo (med rød løper og greier)..gleder meg no sjuuukt! Vi skal sove hos søstra til den ene venninna mi:) så da slepper vi ihvertfall å ligge på et hotell som hadde sikkert kostet oss ganske mye:P

GLEDER MEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Aooii^^ Pernille kommer til meg nå snaaart:D så da får jeg kanskje skrive litt mer etterpå (hvis jeg husker på det daaa:P)

Me snakkas!

Ingen kommentarer: