torsdag 8. oktober 2009

Dagen i dag

Jess da..da sitter jeg her igjen aleine:P

I dag så har jeg gått med Pernille og vi dro opp på Down Town sammen med Jonas og Anders (våres kjærester:P) og der kjøpte vi litt av vært og jeg fikk brukt opp alt jeg hadde av penger i lommeboka så nå er jeg nesten helt blakk-.-
Vi ble kjørt hjem av en venn av Jonas rundt 8 tida. Pernille ble med meg inn og vi spelte litt kort og sånt før hun dro igjen i 9 tida:P Etter at hun hadde dratt så så vi først på house og etter det så så vi på CSI:NY:) og nå sitter jeg her og vurderer om jeg skal se noen South Park episoder før jeg legger meg..

Btw..har faktisk tatt ett par "fine" bilder som jeg kan legge utXD



Nei nå skal jeg se på South Park så snakkas;D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo :] Nice blogg, jeg lurer på hva du bruker til å redigere bilder? :]

Susanne E.N sa...

takk^^bruker photoshop CS3 te å redigere de:)